Stillingsopslag

Kan du lidt af det hele og elsker du København med alt det byen har at byde på?


Kulturnatten søger fleksibel administrativ medarbejder til sekretariatet

Foreningen Kulturnatten i København har siden 1993 årligt afviklet Kulturnatten til glæde for rigtig mange mennesker og arrangører. Hvert år, fredag i uge 41, slår omkring 250 steder dørene op for glade gæster og inviterer til ekstraordinære arrangementer specielt udviklet til denne ene aften.

Siden 2019 har vi ligeledes arrangeret Den Lille Kulturnat i marts måned, den er en lille version af Kulturnatten, hvor fokus er på børnearrangementer.

Alt dette skal administreres, markedsføres og koordineres, derfor søger vi en glad og dygtig kollega til at hjælpe sekretariatslederen.

Der er flere opgaver i spil, langt de fleste udføres i samspil med sekretariatslederen.

Hjemmeside og SoMe

Hjemmeside og SoMe bliver din fremmeste opgave, og dit ansvar.

Hjemmesiden er dels der, hvor gæster søger inspiration til oplevelser og dels der, hvor alle arrangører indtaster deres program, derfor skal siden køre uden fejl og mangler. Hjemmesiden skal vedligeholdes, udvikles, opdateres med tekster og billeder og fremstå dynamisk og tidssvarende.

Kulturnattens SoMe kanaler skal være levende, opdaterede og indbydende.

Hvis du selv kan producere visuelt content, video og grafik til vores online platforme, er det et plus.

Kommunikation med arrangører og gæster

Når Kulturnatten nærmer sig, er der meget kommunikation med arrangører og gæster, der skal varetages. Her er det vigtigt, at du har et forkromet administrativt overblik og ønsker at hjælpe alle bedst muligt igennem. Besvarelse af Kulturnattens info-mail og info-telefon er derfor en tidskrævende og vigtig opgave.

Drift/administration/koordinering og korrektur

Der er mange dataark, der skal vedligeholdes; deltagergebyr, invitationsark, salgssteder, tilskudsoversigt osv. Her er et kendskab til excel og et godt overblik vigtigt. Over året skal du deltage i driftsmøder i Kulturnattens forening, som er et helt fantastisk netværk. Det forventes, at du efterfølgende udarbejder referater.

Ud over tekster til online medier, mails og referater skal der forfattes nyhedsbreve, og da korrektur af alle tekster samt programmet er en af sekretariatets opgaver, forventes det at du er flydende og grammatisk dygtig på dansk.

Evaluering

Meget af den nuværende evaluering er kvantitativ herunder research og udarbejdelse af mappe med presseklip fra årets Kulturnat. Men på sigt ville det være spændende at se, om vi i fællesskab kan udvikle et evalueringsværktøj mhp. at etablere et brugbart efterspil med alle arrangørerne og gæsterne.

Hvem er du?

Du er en skrivende blæksprutte, der hviler i egen kunnen og brænder for digitale medier. Samtidig er du indstillet på at arbejde selvstændigt, kreativt og målrettet. Du må meget gerne have kendskab til et lignede administrativt job fra en kulturel organisation. Men vigtigst er det, at når alle opgaver er varetaget, så er du stadig fuld af ideer og har lyst til at udvikle Kulturnatten inden for konceptets rammer og økonomi.

Stillingen er deltid, som udgangspunkt 80 timer om måneden. Det er vigtigt, at ansøger er indstillet på at timerne og arbejdsbyrden er meget varierende. Nogle måneder vil der måske kun skulle bruges 20 timer, mens der i andre, og helt sikkert august, september og oktober, skal arbejdes fuldtid. Arbejdstiden aftales løbende med sekretariatslederen. Det er en fordel, hvis du kan træde til den 1. juni 2021.

Ansøgning samt cv, sendes til info@kulturnatten.dk senest den 1. maj 2021.

Samtaler foregår i uge 18 og finder sted på Kulturnattens kontor i kontorfælleskabet 5teSTED, Gothersgade 11, 1123 København K.

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til sekretariatsleder Marie Myschetzky på telefon 23 24 99 14 eller mail info@kulturnatten.dk

Læs mere om Kulturnatten på www.kulturnatten.dk